Kaakslagen aan Nederland

Op dit blog zal ik, als mede-oprichter van de bekende newsservice "NewsHitter" op Twitter zaken aan de kaak stellen die mij verwonderen.
Uiteraard is uw serieuze mening op mijn kaakslagen van harte welkom.

zaterdag 21 december 2013

Nieuwe petitie: opzeggen vertrouwen politiek

Hierbij zeg ik het vertrouwen in de politiek op

Newshitter_voor_come2me
Hier kan je officieel aangeven dat je het vertrouwen in de Nederlandse politiek, wetgeving en regering bent verloren

PETITIE

Wij

Nederlanders, ongeacht ras en religie, zijn het vertrouwen in de politiek kwijt geraakt.

constateren

Dat signalen uit de bevolking niet worden gehoord of opgepakt door de regering en dat democratie eigenlijk ophoudt bij de stembus. Hier zijn wij het niet mee eens en wij wensen als bevolking graag gehoord te worden en meer inspraak te hebben. De politiek is een puinhoop momenteel die veel onvrede geeft. Geld wordt verkeerd verdeeld. Nederland kent steeds meer armoede. De maat is vol. Hoor en zie ons.

en verzoeken

- Een volledige herziening van het hele politieke proces en terug naar de basis.
- Meer respect voor de gehele bevolking.
- Eerst Nederlandse problemen oplossen en dan pas richten op het buitenland.
- Betere verdeling van geld en middelen.
- Democratisch bestuur gericht op het volk met meer inspraakmogelijkheden door het volk.
- Gelijke behandeling voor alle mensen. Geen positieve of negatieve discriminatie meer.
- Stop het "zakken vullen".

Ondertekenen op

http://stopdezepolitiek.petities.nl

(link opent in nieuw venster)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten